چه داروهای گیاهی چینی هستند مفید برای بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه داروهای گیاهی چینی هستند مفید برای بهبود عملکرد کلیه

چه داروهای گیاهی چینی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟ داروهای گیاهی چینی به خوبی شناخته شده برای اثر درمانی آن، آنها به طور گسترده در درمان بیماری کلیه در روز ما استفاده می شود. اما تعداد کمی از مردم می دانم آنچه herbals خوبی برای عملکرد کلیه، امروز می خواهم به شما برخی از اطلاعات در مورد این جنبه را به اشتراک می باشد.
داروهای گیاهی چینی مانند Fourstamen Stephania ریشه، mongholicus گون، alismatis rhizoma، ریشه cyathula دارویی، rehmannia، atractylodes خود رایی ریزوم بازی توابع مشابه به عنوان داروهای غربی مانند ACEI، روند، ARBs، ضد پلاکت flocculant و عامل سیتوتوکسیک، می توان آنها را برای درمان پروتئینوری استفاده می شود.
herbals چینی مانند کرم ابریشم سفت، lumbricus، zaocys dhumnade می تواند گردش خون از کلیه ها بهبود و محافظت از عملکرد کلیه در درمان بیماری کلیه است.
داروهای گیاهی چینی مانند پیچ ​​امین الدوله، mongholicus گون، قاصدک و Oldenlandia diffusa می تواند باعث التهاب از بین بردن و کاهش پروتئینوری. در چنین راهی، آنها می توانند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و محافظت از کلیه را از آسیب بیشتر است.
داروهای گیاهی چینی مانند membranaceus گون، miltiorrhiza مریم گلی، کوکوس پوریا، کرم خاکی، rehmannia، شیرین بیان، جفت با ACEI یا ARBs می توان برای کاهش پروتئینوری و محافظت از عملکرد کلیه است.
در یک کلام، طب گیاهی چینی می توانید از توابع ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون و فراهم تغذیه برای کلیه آسیب دیده، و آن دسته از توابع همان چیزی است که داروهای غرب قادر بدست آوردن. اما این بدان معنی نیست که داروهای گیاهی چینی به تنهایی می تواند کار را برای درمان بیماری کلیه، به آن نیاز دارد به همکاری با داروهای غربی و یا تکنیک های پیشرفته تصفیه خون گاهی اوقات.
اگر شما هنوز هم سوال دیگر در مورد داروهای گیاهی چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: